, ,

Cikgu Shams Pakai Bengkung Hitam Tidak Sah

Saturday, April 14, 2012 Leave a Comment


Jawapan:

  • Ada gurutua rasa saya patut dan diberikan pakai bengkung hitam cula-culaan tetapi saya masih Merah Cula 12.
  • Memang ada pakai bengkung hitam tetapi tiada cula padanya. Ada kawan kata ini "Awan Bodoh"
  • Dah tanya pada ahli KSSG, tak pernah saya pakai bengkung hitam bercula. Pernah ke?
  • Layanan mesra orang hebat kepada saya tidak menjadikan saya hebat. Rasa hormat orang berbengkung hitam bercula-cula tidak jadikan kita lagi bercula. 
  • Orang yang bawa cerita tu gila kuasa, gila pangkat ke gila talak?

8 comments »

  • Anonymous said:  

    dlu org duk kata cg sham takde sijil gurulatih. selambe dia jawab memang takde pun takyah belajar sini.

  • Admin said:  

    hahaha

  • Anonymous said:  

    bengkung tak penting..yang penting niat ikhlas nak mengajar silat dan mengembangkan ilmu gayong..

  • Anonymous said:  

    salak apa pun. tak rebah bukit

  • Admin said:  

    Tidak rebah tetapi banyak tanah runtuh sekarang ni..

  • narapatinantaboga said:  

    haaahhahaha. confirm yg mengata tu dengki gila busuk hati sapa tok leh tido. keh keh keh. biarkan si luncai dgn labu2nya. abe sham buat dia lagi merana dgn tambah cawangan heheheh

  • Admin said:  

    merah lagi comel..

  • Anonymous said:  

    Ala....daripada bengkung tinggi...gelanggang takde....anak murid takde....macam mana nak lengkap amanah arwah Dato'....bangga bengkung tinggi buat ape...sombong....samseng.....akhirnya dibeli bangsa lain....mana maruah...

  • Leave your response!