Penyertaan Ibu Bapa Dalam Persatuan/Kelab

Wednesday, February 18, 2009 Leave a Comment

Sekiranya anak saya yang berumur 10-14 tahun menyertai silat di bawah Encik, adakah pihak ibubapa boleh menyertai mana-mana mesyuarat Encik bagi wakil anak kami yang kecil?
-
xxxx.xxxxx@yahoo.co.uk

Jawapan kami;

Tidak boleh sama sekali kerana hanya ahli berdaftar yang layak menyertai mana-mana mesyuarat agung kami setelah dimaklumkan sedemikian. Malah keahlian mesyuarat adalah kepada dewasa sahaja yang mana melebihi 16 tahun ke atas.

Manakala mesyuarat biasa hanya terdiri daripada AJK kami sahaja.

Tetapi ibubapa yang menghantar anak mereka kepada kami boleh menyertai kami melalui beberapa program;

1. Program awam seperti jamuan dan rekreasi;
2. Program kursus keibubapaan;
3. Program kursus tertentu yang bukan silat seperti Kursus Bekam Sunnah dsb;
4. Program Adat seperti Perlimau Tapak dan Perlimau Seni dan Majlis Anugerah Sandang;



3 comments »

  • Anonymous said:  

    ada org giler kuasa ke sini?

  • Anonymous said:  

    Saudara/saudari yang dihormati, kalau nak menggunakan Anonymous pun seeloknya tinggalkan nama samaran(kalau dah xdak nama betul) di akhir komen. Sekadar bercakap/komen/pertanyaan seperti saudara memang bersepah dimana-mana.

    Yerla kalau dah bukan bangsa sendiri nak mendengkikan bangsa sendiri siapa lagi kan... saya tidak lah pandai, genius jauh sekali, tapi cara pertanyaan/pernyataan tu menunjukkan tahap intelektual seseorang... terima kasih.

    Hazil...

  • Shams "Bangi" said:  

    hahahah.. kunci jer dia. Takpun pass kat Jai. Jai! kunci 5 satu!

  • Leave your response!